Vissie-Go!!

Dames en Heren, je bent nu bij Vissie_Go!! Dit is de leukste weblog, vind ik zelf! Je hebt hier van alles te doen. Ik ben 8 jaar en heb ook nog vehaaltjes geschreven... Het is voor kinderen en grote mensen. De grote mensen kunnen de hele kleintjes voorlezen. Je vermaakt je zeker, veel plezier bij deze weblog, toedeloe!! (ik vind het leuk als je een berichtje voor me achterlaat.)

Photobucket - Video and Image Hosting

Monday, October 23, 2006

Het varken en de koe












Er was eens een varken. Hij woonde in een stal. En hij was heel gelukkig. Op een dag kwam er een koe. En die deed flauw tegen het varken! Het varken: 'waarom doe je dat, ik vind dat niet leuk!' De koe zei: 'oke, ik hou op.' Toen kwam de boer en gaf ze eten. De koe kreeg minder dan het varken. Het varken gaf wat van zijn eten aan de koe. En toen werden ze vrienden en leefden ze nog lang en gelukkig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home